نرم افزار حسابداری شرکتی

یکی از شاخه های رشته ی حسابداری که به شرکت ها مرتبط است، حسابداری شرکتی نام دارد. امکان ثبت دارایی هاو مدیریت اموال و دارایی ها، آماده سازی حساب نهایی و صورت گردش وجوه نقد است.

و همچنین حساب کتاب حقوق دستمزد کارمندان، تحلیل تفسیر نتایج مالی شرکت برای برنامه ریزی شرکت می باشد.

دیگری آماده سازی تراز نامه و حسابرسی و … همه زیر مجموعه ی حسابداری می باشد.

در این مطلب می خواهیم درباره ضرورت استفاده از نرم افزار های حسابداری توضیحاتی به شما کاربران محترم بدهیم.

 

نیاز به یک نرم افزار حسابداری در شرکت ها با نیاز به این نوع نرم افزار ها در فروشگاه ها و رستوران ها بسیار متفاوت است و از اهمیت بالاتری برخوردار است.

استفاده از یک نرم افزار حسابداری به مدیران شرکت ها کمک می کند که با استفاده از یک حسابدار ساده و یک نرم افزار حسابداری متناسب با نیاز شرکت، تمامی وظایف مربوط به حسابداری را با دقت و سرعت بسیار بالا انجام دهند. گزارش های مداوم و کامل این نرم افزار های حسابداری باعث مدیریت بهتر نیز می شود.

شرکت دانش رهاورد ایرانیان ( فرامحاسب )

شرکت دانش رهاورد ایرانیان(فرامحاسب)، متشکل از برترین متخصصان در رشته های برنامه نویسی و حسابداری، نرم افزار های حسابداری متنوعی را در دو مدل و متناسب با نیاز های مختلف انواع شرکت ها، اعم از شرکت های بازرگانی و شرکت های ارائه دهنده ی خدمات تولید کرده است.

توسط این شرکت جزو کاملترین نرم افزار های حسابداری تلقی می شوند. زیرا دارای امکانات بسیار زیاد و گوناگونی هستند و همچنین دارای رابط کاربری بسیار زیبا و مناسبی هستند.

به طوری که کاربران به راحتی می توانند با این نرم افزار ها کارهای مربوط به حسابداری را انجام دهند. نرم افزار های این شرکت از 15 ماه پشتیبانی رایگان این شرکت و یکسری امکانات دیگر نیز بهره می برند.

از امکانات این دو نرم افزار حسابداری می توان به تعریف اشخاص،تعریف کالا، تعریف صندوق، فاکتور خرید و فروش، پیش فاکتور، محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، تراز آزمایشی و …. اشاره کرد.

که در نسخه گرانتر امکاناتی نظری سیستم بازاریابی و سطوح قیمتی کالا و … وجود دارد.

امروزه استفاده از نرم افزار های حسابداری مختلف جزو واجبات شده است . به همین خاطر نرم افزار های مختلفی توسط شرکت های گوناگون عرضه شده است. نرم افزار حسابداری گروه فرامحاسب یکی از بهترین و کامل ترین این نرم افزار های می باشد.

برای تهیه و خرید این نرم افزار های حسابداری و استفاده از مزایای بسیار متنوع آن می توانید به این لینک مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *